Friday, December 31, 2010

2 Kembar Lain Keluarga

Entry kali nih memang lah entry yg berani mati. Haha! Pasal apa? Pasal aku dok copy pic orang tanpa meminta izin terlebih dulu. So, aku nk apologize dulu awal awal kpd mereka yg terlibat kerana aku takda niat apa pon. Cuma nak share something. Sharing is loving kannnnnn~

Oke. Aku tertarik nk buat entry nih sebab aku 'terperasan' yang rupa kawan aku nih sebijik sejibon. Walaupon diorang nih takda apa-apa pertalian darah *cehh memandai ja aku. Depa nih bukan lar kawan mahupon cousin jauh sekali adek beradek. Hmm. Ckp bnyak pon tak guna. Jom tengok nih.

 Yang nih namanya cik aten. Aku kenal dia lama dah. Dari form 1 kita org satu skool. Jadi best fren pon pernah masa form 6. Klu nk usha buleh add facebook dia kt SINI

Yang nih pula nama dia aisyah. Aku pon baru kenal dia kt belog nih. Dia baik sesangat. Nice to know u.
Kalau nk usha aisyah di facebook kelik SINI.
Sekarang korang percaya tak wajah diorang seiras?? Tak percaya jugak?? Cuba tengok nih.
  HAHA! Memandai aku edit pic orang. Ampun yaaaa! Tapi korang memang seiras. Siriyes tak tipu. Kalau diri sebelah sebelah bule jadi konpius. Haha. Ni baru dua. Kene cari lagi 5. Ti dah jumpa bule kahwin serentak. Ngee!! Apa aku merepek daaaaaaa~

Anyway, sampai cni dulu ya. Bye u olls.

p/s : Ada sesape bule tolong cari orang yg wajah macam saya x?

Post a Comment