Tuesday, May 17, 2011

21
10 Blogger Tercantik dan Famous

Hey bloggerians. Semenjak dua menjak ni aku selalu menghabiskan masa membaca belog-belog orang lain. Dan aku bangga bila membaca penulisan kreatif blogger-blogger di Malaysia.

Ohh, tapi hari ni entry aku lain sikit. Aku nak bercerita tentang blogger-blogger cantik di Malaysia. Diorang ni bukan saja cantik, tapi diorang juga bijak dan berkerjaya.

Cik Epal yang sentiasa gojes dan comel

She is beauty because of her personality

8. Yuyu Zulaikha
Cik yuyu yang sentiasa comel dan ayu

Beauty eyes with beauty brains

Cik puan yang dah berkahwin tapi maintain slim dan cantik

5. Nurul Ain Abd Salam
Rozita Che' Wan versi bertudung

4. Cice Uyun
Pengasas website blogshop shawl yang cantik di Hijabebs.com

3. Irine Nadia Marcello
Mashumarcellow yang lembut-lembut tu. hee.

2. Hanis Zalikha
Doesn't need makeup to look beauty

And the first place goes to :




Tak lain tak bukan






Miss..










1. Fatin Liyana
Bakal doktor yang sangat cantik. Kalau miss FL dah jadi doktor, nampaknya makin ramai lah orang yang sakit kat Malaysia ni. Budak-budak kecik pun dah tak takut nak pergi kelinik.

Wahh, seronok pula tengok orang yang cantik-cantik ni. Kan best kalau aku boleh secantik diorang. Ehh, tak takk. Aku bersyukur dengan apa yang aku ada. Ini yang Allah jadikan. So, be yourself. Mereka-mereka yang cantik ni pun sebab mereka menjadi diri sendiri. So, apa pandangan korang ? Cantik kan diorang. 

Bye for now. Seeya.

p/s : Sorry sebab tercuri gambar-gambar di atas di belog masing-masing.

Post a Comment