Friday, June 28, 2013

0 Trip to Korea : Day 6

Assalammualaikum dan Salam Jumaat :))
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk hidup dalam keadaan yang sihat pada hari Jumaat yang berkat ni. Dan teramat bersyukur bila pagi-pagi tadi dapat satu berita yang sangat menggembirakan. Alhamdulillah ya Allah.

Terima kasih mama abah, kakak adik, lecturer-lecturer, kawan-kawan, dan si dia yang banyak bagi semangat pada saya.

Okay, back to the topic. Hari keenam merupakan hari terakhir kami di Korea. Wuuuuu. Sobs sobssss :'( So, sebelum kami pulang ke Malaysia sempat lah singgah ke tempat terakhir di Korea iaitu Memorial of War Museum. Dan kebetulan masa kitorang datang Korea tu depa tengah nak perang dengan Korea Utara. So, memang sesuai lah visit tempat-tempat macam ni.

























Kami bertolak ke Incheon International Airport pada pukul 12.30 pm (waktu Korea). Lepas lunch kat sana terus check in untuk balik Malaysia. Waktu berlalu begitu pantas rasanya. Sekejap je rasa 6 hari kat sana. Tak puas lagi nak jenjalan cuci mata. Yang paling kecewa, tak jumpa sorang pun artis Korea. Dahla ramai yang suruh kirim salam kat Lee Joong Ki lah, Kim Jong Kook lah. Pftttttt :P

Nampaknya sampai di sini sajalah entry tentang trip to Korea :)) Hopefully, korang enjoy lah baca ya. Hee. Teringin nak pergi Jepun pulak. Okay, siapa nak sponsor ~(>o<)~ Jumpa lagi di next entry.

Until then XOXO.

Post a Comment