Wednesday, May 18, 2011

4
Day 5 Challenge : 10 wishes



Salam. Fuhh, semalam memang buat aku tersenyum lebar sepanjang hari. Mana taknya ramai visitor yang tak pernah aku dapat sebelum ini. Jakun lah jugak. Semuanya gara-gara entry INI. Dan tak sangka blogger-blogger faymes ni sangat mesra dan tak sombong. Macam cik epal dan cik RCW. hee. 

So, misi hari ini meneruskan cabaran. Sedar tak sedar dah hari kelima. So, here are my 10 wishes :

1. I wish I can be a good child to my parents
2. I wish I can be a good students and finish my degree
3. I wish I will get a driving license by the end of this year
4. I wish I can have my own car and house before i get married
5. I wish I will get married before 25 years old
6. I wish I can travel around the world
7. I wish I can send my parents to Mecca
8. I wish I can study until I get PHd
9. I wish I can have unlimited money (haha)
10. I wish my all wishes comes true

That's all what I want in my life. Macam nerd je kan. Ni yang semua orang pun nak lah. Ohh,aku tak kreatif. Aku tak pernah fikirkan sesuatu yang di luar kotak fikiran. Err,korang faham tak apa yang aku cuba sampaikan? Atau pun korang cuba buat-buat faham tentang apa yang aku nak fahamkan korang supaya korang tak perlu untuk faham sebenarnya. 

Okay. Aku start mumbling. So, before melarat aku minta diri dulu lah ya. Jumpa lagi. Bye.

Post a Comment