Monday, January 10, 2011

2 Ana Raffali Juara AJL ke 25?

Aku rasa entry kali ni semua orang da tau kot.
Tapi takpelah. Bagi sesapa yang tak sempat tengok meh cek habak sape yang menang semalam ya.

Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut
Vokal Terbaik : Hafiz - Noktah Cinta
Tempat ketiga : Hafiz - Noktah Cinta
Tempat Kedua : Meet Uncle Hussin feat Black - Drama King
Juara : ANA RAFFALI - TOLONG INGATKAN AKU


Tahniah buat Ana Raffali. Kaya lar dia bolot semua duit kan. Pasal dia lar penulis lirik, penggubah lagu dan jugak penyanyi. Lepas ni tajuk lagu TOLONG INGATKAN AKU akan jadi trademark kt budak budak sekolah mahupun bapak bapak dan mak budak.



Haha ! Apa aku mengarut nih. Anyway aku agak kecewa because my abang iaitu Faizal Tahir tak menang.
Tapi persembahan dia memang terbaek ar. Selain faizal tahir, aku suka persembahan Tomok, A.P.I, dan of course Stacy.

Dengan gandingan pengacara yang tak membosankan aku memang puas hati lar tengok AJL semalam. Syabas diucapkan kepada TV3.

p/s : TOLONG INGATKAN AKU yang aku ada class pagi hari ni. Uwarghhhhh !

Post a Comment