Sunday, January 23, 2011

7 Buat Duit Dengan Heartbeat

Salam semua.
Mood : Kira duit
Korang,sebenarnya kannn. Aku tengah kumpul duit nak beli Nokia C3.
At first nak beli Blackberry taw.
( Siap buat wishlist lagi dalam azam tahun baru )
Tapi oleh kerana sedar yang diri ku ini tak mampu maka beralih arah nak beli C3.

So, sekarang adalah masa untuk kumpul duit.
Nak beli pakai duit sendiri dan tak nak menyusahkan mak ayah.
Sebab diorang dah bayar duit kolej and tuition fee aku.
Aku pun takde PTPTN jauh sekali biasiswa.
Haha ! *mesti korang bilang aku tagih simpati kan.
Tak kesah. Yang penting rajin rajin lar klik iklan heartbeat bila lawat belog ni oke !
Sayang korang lebih.


Unique & Personalized Gift for You


Actually, aku pon baru jew join Heartbeat.my nih.
Thanx to mamakembar3 yang sudi jemput saya join heartbeat ni.
At first, aku macam berat jew nak join sebab aku dah daftar dengan Nuffnang.
Takot nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.
Tapi lepas baca betul betul barulah aku tahu yang Heartbeat ni bukanlah pesaing Nuffnang.
Sebab dia cuma siarkan iklan bagi produk dia.
So, Heartbeat takkan jejaskan status Glitterati Nuffnang anda sama sekali !
Okay. Best kan? Aku join ! Aku join ! Hee :)
Aku nak promote lar sikit tentang Heartbeat ni.
Cer tengok ! cer tengok !


Siries lawa dan comel kan.
Boleh buat gift. Lagipun harga dia murah murah.
Nak tahu berapa?Kelik lar banner i kat bawah ni ya.
Hee :) Thanx you all. Bubbye.



Post a Comment