Friday, January 21, 2011

0 Cantik Tak Belog Saya ?

Haha ! Assalamualaikum semua.
Okay. Sila abaikan tajuk tu.
Sebab aku taw ramai yang akan cakap " podahhhh ! Belog aku lagi cantik "
Aku sedar belog aku tak cantik.
Tapi aku nak masok satu contest ni.
Contest belog paling cantik, comel dan kemas !
Ramai gila yang join.
Kalau nak tahu kelik SINI.

So,before nak join aku pun nak mencantikkan belog aku yang sememangnya tak cantik ni.
Semalam aku ada buat entry pertanyaan.
And thanx to Nadia Helena.
Sebab dia sorang jew yang reply to that entry.
But really useful.
Tengok tab baru dekat sidebar aku.
Cantik tak? Haha !
Dan aku dapat tutorial untuk title sidebar ni dari En. Luqman.
So,thanx a lot en. Luqman.
Korang rasa aku layak tak nak masuk contest yang aku sebut tadi?


Sila beri pandangan ya !
Apa lagi yang patut aku tambah untuk buat belog aku jadi cantik?

Okay. Sampai sini dulu.
bubbye :)

Post a Comment