Monday, January 31, 2011

0
Contest : Gambar Paling Awesome

Salam semua.
Entry sebelom nih korang ada baca tak?
Sapa da baca bagos.
Kan aku ada mention yang aku nak seratos hengget.
So,time bw tadi aku jumpa satu contest nih.
And u know what ? Hadiah dia :
HADIAH : Duit menanti anda!
TARIKH TUTUP : 1 MAC 2011.
TARIKH PENGUMUMAN :  5 MAC 2011
Nampak tak ? Duit menanti anda.
 Haha ! $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

sila kelik pada banner untuk lihat syarat penyertaan

So,aku pilih gambar ini :




Admin amik satu jew kan?
Yang atas sekali ya.
Dan contest ini memerlukan vote.
Aku dah tengok senarai contestant dia.
Ada yang dah 100 lebeh votes.
So, aku saje saje jelah join bagi memeriahkan majlis kan.
Cehhhhh ! Dalam hati *nak menang ! nak menang !
Haha !

Mangsa tag :


  • Kak nor


  • Kak fyda


  • cik aisyah


  • cik abby


  • Thats all for now. Seeya !

    p/s : nanti bila admin dah masokkan pic saya kat SINI, korang tolong lar vote saya ya. Terima Kasih.

    Post a Comment