Saturday, January 29, 2011

3
Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI

Uwww. Nervous.. nervous.
First time join segmen abang Ben. Harap harap dia sudi singgah baca ya.

Segmen apa ?
Buatkan sebuah cerita berdasarkan gambar tu .. Gambar / dialog / angan - angan atau apa saja yang boleh korang buat dari gambar tu.. Tapi jangan di edit lak gambar tu.. Boleh ? Hehehe.. Tapi mesti panjang .. kalau pendek , aku tak nak terima.. hehehe..
Nak tahu ? Syarat syaratnya :
  1. Letakkan gambar tu dan tajuk : Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini ..
  2. Dah siap ... tinggalkan url entri korang  tu di ruangan komen ..
Huhu. Best best. Nak join lar. (Walaupun takde hadiah )


This is dialog untuk segmen ni.

Abang Ben : Haisshhh. Aku dengan laptop memang tak dapat nak dipisahkan lar. Ingat pergi gym nak exercise. Tapi jari ni rasa nak menaip jew. Nak tulis pasal apa ya ? Hmmm. Tulis cara-cara untuk menjadi lelaki maskulin pon oke jugak. Alang-alang aku dekat gym nih. Lagipun badan aku dah oke what? Tak payahla angkat berat lagi.

Haha ! Sorry ya abang Ben. Saya tahu abang Ben mesti rajin exercise punya. Apa apa pon this is just for fun.
Wee :) Bye semua.

Post a Comment