Sunday, January 16, 2011

0 Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP !

Hey you all.
Nampak tak tajuk??
Adakah korang rasa aku seorang yang sengal?
YAAAAAAAAAAAAAA !
Okay , aku da taw. Sebab tu ler nak jadi VIP sengal zone.
Tak gitu ?



Syarat-syarat untuk menjadi VIP yang sengal :



  • Buat Entri baru bertajuk Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP 



  • Letak logo Sengal Zone VIP dan letak link blog aku kat bawah logo tu !



  • Letak 1 Gambar korang !



  • kesengalan terserlah


    • Jawab soalan ni 




    • Anda suka tak hari Ahad?


    • Ahad is the best day for me. Sebab aku boleh makan, tidur, online, dan makan lagi tidur dan online. Itulah  rutin aku pada hujung minggu.




    • Apa yang anda mahu pada Sengal Zone

    • Jadikan aku blogger yang faymes. Boleh? Haha ! Kiddin. Aku just nak ramaikan kawan yang sengal dan sekepala dengan aku. 

        • Postkan Link entri korang ke ruangan komen entri ni Sebelum pukul 8.30 malam ni !


                  Kali ni, bukan peserta yang cepat dapat ! Tapi kali ni aku akan pilih 5 Blogger yang menjawab dengan best ! Hehe.. Anda ada itu? Maka, kamu lah VIP Sengal Zone !


        Post a Comment