Thursday, January 20, 2011

2 Siapa Boleh Tolong Ajar ?

Hey semua.

Buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan;
Saya budak beru belajar,
Kalau tak taw tolong ajarkan.
Haha ! Oleh kerana aku ni memang serba tak tahu, jadi kene lar rajin bertanya.
Orang kata malu bertanya sesat jalan.
Actually, aku dah bertanya kt beberapa blogger.
Tapi maybe disebabkan aku pakai template baru jadi coding dia agak differents.

So, what did I want to know?
Okay. Nak tanya macam mana nak ... ?
Alar, tak taw nak describe macam mana.
Tengok jelah pic ni.




Korang faham tak apa yang aku nak tanya?
Tengok tab dekat sidebar diorang.
Cantik kan?
Nak jugak.. Haha ! 

Tengok tab sidebar aku lak.

Sedih kan tengok belog ni.
Jadi, sesiapa yang tahu camne nak buat, share ler dengan aku.
Sharing is Caring kan.
Okay. Tu jew nak tanya.
Love yaw !

Post a Comment