Saturday, January 1, 2011

0 Tag dari cik Aina

Hye awak awak semua.
First entry in January 2011. Huuuuh. Sory to cik aina kerana lambat buat entry ni sebab memang buzy giler ar arini dgn esok. Giler pon tak buzy cam i taw. Euuuwww. HAHA! Oke lar. Ape ape pon aku akan tetap gak buat soalan nih dengan baik ya. Chaiyok!

Comel kan? Macam saya. Wekkk :-(

So, lets start now. GO!!
 1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu tuu.
~ Nur Farhanah Binti Mokthar Bin Ali Bin dot dot dot. *Tak ingat

2. Kamu suka warna pink tak?
Giler Tak Suka?? Kaler feveret oke.
3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
~ Anak dah berapa ea? Haha! "Aku Belom Kahwin lar. DUSH"

4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
~ ERR. Soalan paling susah ni. Aku ke Maher Zain lg cute? *Tanya Balek

5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim ?
~ I Love both. Buleh???

6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
~ Tarikh yang ada dalam kalendar. Tahun Hijrah

7. Ain Maisarah, siapakah dia ?
~ Anak jiran aku. *hembos

8. Ceritakan sejarah kamu membuat belog. Ikutlah sampai perenggan pun.
~ Sejarah? Aku tak minat sejarah nih. Alar,baru jew buat. Tak sampai sebulan kowt. *Malu2.

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu?
~ Bukan setakat pemberi taggie jew ea. Nih kepada sesiapa lar. Yang sudi nk bagi hadiah kt I kan. *teros cakap I taw! Err, bagilah BLACKBERRY satu. Kesian taw. Blackberry pon i tak mampu beli. Sob sob.

10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!
~ Sape rajin tag diri sendiri PLEASE!!!!!!!

Post a Comment