Saturday, February 19, 2011

0
BIFA'S COLLEZION 2011 CONTEST

Hey you guyz. Macam mana hari korang di hujung minggu ni? Mesti best kan.
As for me, hari ni aku busy dengan meng 'MAKEOVER' kan belog yang tak seberapa ni.
Sebab jemu pula hari-hari tengok belog yang sama. Cehhhhh !

Okay. Sekarang aku nak join contest. Oleh kerana aku telah dijemput oleh pihak penganjur sendiri so aku rasa lebih bersemangat untuk join. Haha ! *Bajet ar lu ni* Okay. Whatevernevermind. Sekarang kita tengok apa syarat-syarat untuk join ya.
Kelik SINI untuk ke belog penganjur


  1. Copy gambar diatas.
  2. Buat entry tentang BIFA'S COLLEZION / PROMOTE boutBIFA'S COLLEZION.
  3. Letakkan gambar anda yang anda rasa CONFIDENT didalam gambar tu dan caption kanapa anda pilih gambar tersebut..
  4. Dan lengkapkan ayat ini 'Saya rasa confident dengan bifa's collezion kerana .................................................'(tak kisah panjang mana,ikut kreativiti anda..)
  5. Follow BIFA'S COLLEZION & MRSBIFA , kenapa sampai follow 2blog?ok..post and update tentang contest hanya di MRSBIFA dan BIFA'S COLLEZION untuk tujuan pengiklanan,oleh kerana itu saya minta anda promoteBIFA'S COLLEZION.
  6. Tag min 3 orang rakan anda untuk join contest ini..
  7. Jangan lupa copy banner ke sidebar anda..
  8. Selesai semua,copy paste url entry contest ke comment box di MRSBIFA ye..
  9. Entry yang paling kreatif akan memenangi contest ini!!
Actually, aku dah lama jadi follower kepada BIFA'S COLLEZION. And aku memang adore dengan rekaan dan produk dari they all ni. Tak percaya? Cuba tengok bloglist "BLOGSHOP" kat belog aku. You will find Bifa's Collezion. This is some collection BIFA'S COLLEZION yang aku minat sesangat. Check it out !



So, gambar yang paling confident from me is :

"Saya rasa CONFIDENT dengan BIFA'S COLLEZION kerana Bifa's Collezion menawarkan produk yang Terkini, Bermutu, Selesa, dan yang paling utama adalah Harga yang Berpatutan"

TAGTAGTAG :

DONE ! Wish me luck ya. Bubbye :)

Post a Comment