Saturday, February 26, 2011

7
Kenapa lar cemburu sangat dengan aku?

Assalammualaikum and hey everybody..
Entry hari ini adalah berunsur tidak puas hati. 
So, if korang ada tekanan darah tinggi 
adalah tidak digalakkan membaca.
Mood : Frustrated !

Aku tak sehebat kau.
Aku tak selaju kau.
Tapi kenapa kau masih nak cemburu pada aku?
Mungkin bukan pada aku sorang.
Tapi kau cemburu pada semua orang.
Kenapa ? Mengapa ? 
Haishhhhhhhhhhhhhh..

Siapakah gerangan yang terlalu mencemburui aku tu?
Aku tak teragak-agak nak bagitahu semua orang.
Biarkan dunia tahu sifatmu begitu.
-----------------
--------------
------------
---------
------
---
------
-----------
-----------------
--------------------
-----------------------

Ni dia. Dia mai dah !!
Ya ! Sesungguhnya masa sangat mencemburui aku.

Haha ! Korang tertipu.
Bukan orang yang cemburu kat aku la.
Aku takde apa pun untuk dicemburui.
Tapi apa yang aku nak tekankan kat sini adalah sesuatu yang 
disebut sebagai EMAS !
MASA ITU EMAS..

Sebab masa itu emas lar kita tak boleh mensia-sia kannya.
Kerana sesungguhnya kita akan berada dalam kerugian.
Ecehhhh. Peringatan kepada diri sendiri tu.
Tapi seriously. Korang rasa tak apa yang aku rasa?
Aku rasa masa sekarang ni seolah-olah berlari.
Tanpa mahu menoleh ke belakang lagi.

Dan kerana itu, kita kene berlari mengejar masa.
Masa tak akan tunggu kita der.
Fuhh, semput aku kejar masa ni.
Okay lar kengkawan.
Aku nak teruskan berlari nih.
Sampai jumpa lagi !
ADIOS



Post a Comment