Thursday, March 17, 2011

12
Contest : Sweet Couple Yang Paling Cool & Comel

Assalamualaikum semua.


Oleh kerana mood menulis masih tiada sebab takde cerita best nak share, jadi aku mengambil keputusan untuk join contest yang dinamakan "Contest Sweet Couple yang Paling Cool dan Comel" 

Maklumat lebih lanjut tentang syarat-syarat pertandingan kelik SINI


Aku suka syarat penyertaan yang keempat iaitu : Gambar 2 mesti pasangan laki n perempuan okeyh.Pose x kisah janji sopan yer kawan2. yang nmapk comel or cool..


So, dengan rasa segan silunya, aku mempertaruhkan pic yang tidak seberapa ni bagi contest kali ini :


1) Time ni nak tengok muvie dekat City Square. Incik A tersenyum sumbing sampai nampak gigi sebab dia menang main one two jus dan dapat memilih cerita yang dia nak tengok. Dan 'Si kalah' hanya mampu tersenyum kambing sebab cerita yang nak ditonton bukanlah cerita pilihan hatinya.Ecehhhhh. *Cerita perang kot* 
Lokasi : City Square, JB
Aktiviti : Menonoton Pilem 18SG
Mood : Terharu. Err, sebab tengok cerita perang pun best juga sebenarnya.




2 ) HAHA. Time ni senyuman siapa lebih lebar ? Walaupun gigi den tak lawa sampai boleh jadi model iklan ubat gigi, tapi den tetap nak tunjuk gigi juga sebab kali ni den menang main obejus dengan incik A. *kitorang gaduh nak pilih tempat makan* So, macam biasa la. Yang menang akan menentukan destinasi yang ingin dituju.
Lokasi : KSL, JB
Aktiviti : (On the way) Mencekik di KFC *je
Mood : Gembira tidak terkata


Okay, Itu saja. Nak cerita lebih-lebih, kang korang menyampah pula nak baca. Lagipun kitorang pasangan yang humble dan dan SOPAN. Errrrrrr.. *nah baldi kalau nak muntah*



DONE !

p/s : Sorry, kualiti gambar kurang memuaskan sebab pakai henpon murah.

Post a Comment