Saturday, March 5, 2011

2
Hadiah & Follower

Assalamualaikum..

Okay seperti yang dijanjikan aku story kat korang semua apa yang aku menang dari contest "Saya Anak Mak" dari belog cik eva yang cute. Nak tahu apa hadiahnya ? Nyanyi lagu happy bufday dulu. Haha !

Tanpa melengahkan masa meh aku umumkan hadiah yang aku dapat berupa barang perhiasan yang berbau harum. Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!


Tu dia.. So, once again thanks a lot cik eva. Korang checkidaud belog cik eva okay.


Nanti dulu. Belum habis lagi entry aku. Sekarang aku nak story pasal follower bertuah yang ke 333. Yeahhhh. Nak tahu siapakah gerangan follower bertuah tu ?

ini dia follower yang ke 333 !

Nama cik puan yang cantik ni adalah Cik Wan Ryna. Belog cik Ryna ni simple dan kemas. Lepas tu dia selalu update tentang makanan yang sedap-sedap. Awww. I sukaaa ! So, terima la award yang tak seberapa ni.


Okay. Thats all for now. Seeya in my next entry. Till then. XOXO.

Post a Comment