Wednesday, March 23, 2011

2
Pengalaman Mengambil Result SPM

Assalamualaikum semua.
Yeayyy. Wa dapat 17 A1. Huiyyooo. Caye tak ? Caye tak? Huh? Tak caye ?  Pehhhh, ni yang buat wa nak taching. Apa muka cam wa tak layak ke nak dapat 17 A? Okay la. Wa chow dulu..



Ini semua hanyalah sandiwara semata-mata. Tiada kene mengena dengan mana-mana pihak yang hidup atau mati atau sewaktu dengannya. HAHA. Okay. As u know hari ni merupakan hari bersejarah bagi pelajar-pelajar SPM tahun 2010. Bagi yang berjaya syabas diucapkan, dan bagi yang kureng tu jangan berputus asa. Teruskan perjuangan korang. MALAYSIA BOLEH ! Errrr..

Entry hari ini bertujuan mengimbau kembali detik-detik cemas aku nak ambil result SPM dulu. Aku tak de ar cuak pun time nak ambil result. Cool jew. HAHA .



Ni je gambar yang wa cilok dari myspace. Sebelum ambil result haruslah ber'camwhore' !


Tu je nak cerita sebenarnya. Errr, nak tahu aku dapat berapa time SPM ? Tak payah la. Tak gempak mana pun. Nak tahu gak ? Belanja aku Burger King dulu *euwww, perlu ke?

Okay. Sampai sini dulu. Ehh, siapa pelajar cemerlang tahun ni cepat angkat tangan ? Aku nak belanja dia. Tiket percutian 3 hari 2 malam di rumah sendiri. Haha. Melawak. Bye !

p/s : Today, I am Nobody perhaps Tomorrow I Will Be Somebody

Post a Comment