Tuesday, April 5, 2011

3
4 Orang Sahabat dan Dean List ?

Assalamualaikum semua.
Okay. Peringatan sebelum anda membaca entry ini adalah :

AKU TAK ADA NIAT NAK BERLAGAK KE APA. TERIMA KASIH.

Hihi. Tu je nak pesan. Sebenarnya aku nak cerita tentang best friend aku. Best friend yang mana ? Yang ni la :
Dah ingat ? Okay good.

And tengahari tadi masa attend class, our class representative tiba-tiba bagi kitorang certificate. Kitorang pun macam what is this ? Cert apa pula ni. Setahu aku takda join apa-apa competition for this sem. So, bila dah tengok baru tahu. Cert untuk Dean List. Actually ni untuk last sem punya. Dah nak habis sem ni baru dapat. Grrrr ! Bangga ? Mestilah. Siapa tak bangga. Tapi my mom selalu pesan "its hard to achieve success, and more harder to maintain it". 

Yang bestnya bila dapat cert ni adalah kitorang empat sekawan dapat dean list. So, macam takdelah sorang dapat lagi tiga orang tak dapat. Tak best lah macam tu kan. 



Tapi yang tak bestnya, fakulti tak ada celebrate pun untuk kitorang. Sampai hati. Haha. Takyah nak ngade sangat la kan. Ohh,ya. Lagi sekali nak cakap aku buat entry ni bukan nak riak okay. Aku tahu ramai lagi orang yang dapat dean list. Ada yang dapat 4 flat pun tak kecoh nak update. No ! Cerita aku lebih kepada our friendship. Hihi. Okay la. That's all from me now. See you in my next entry. Bye.

p/s: aku rasa pointer untuk sem ni macam drop je. sigh !

Post a Comment