Saturday, April 23, 2011

7
Cita & Cinta

Heyyo.
First of all, i want to congratulate ashraf muslim for his engagement day. Akhirnya ustaz amirul kesayangan ramai sudah menjadi tunangan orang. Dah tahu siapa tunang dia? Ala, belom tahu lagi ke? Takpe. Jom tengok ni.
Sepadan kan ? Sama putih sama comel

Nama tunang Asyraf yang putih gebu ni ialah Noor Dayana. Kalau korang nak tahu, Asyraf  ni mula-mula adik angkat kepada ayah Dayana ni. Last-last jadi menantu. Tettttt. HIHI. Apa-apa pun tahniah lagi sekali buat pasangan merpati sejoli ni.


Okay. Back to the title. Cuba teka apa yang aku nak cerita hari ni? Haha. Gedik tak suruh korang main teka-teka. Ala, sekali sekala tak salah kan. Hee. Teke lar, teke lar. Err, masa tinggal soploh saat. Tet.. tet.. tet.. tetttttttttt. Time's up. Korang mesti dapat agak kan aku nak citer pasal apa?

drama bersiri terbaru di tv9

Kalau korang rasa yang aku akan cerita pasal drama "CITA & CINTA" ni, jawapan anda :
------
--------
----------
-------------
-----------
---------
-------
TIDAK TEPAT. Hee. Okay la. Aku tahu korang dah bosan nak main teka-teki ni. Ala, janganlah close dulu. Sambung baca. Hari ni, aku nak cerita tentang sesuatu yang jarang aku cerita kat belog. (Saspen je dia ni. aishhh) 

Dah ready ? Tutup mata dulu. Tutup rapat- rapat. Ehh, tapi kalau tutup mata macam mana nak tengok kan ! Err, tutop mata sebelah. Cepat. hee.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
---------------------------------------------------------------------------------------------------

hee. Inilah bestfriend saya.

ERR, sila jangan loya sebab tepek gambar tu besar-besar. Okay. "Saya jadi malu :P" *ayat dalam citer shin chan. Sebenarnya kami kawan je. Ala, kawan tapi mesra. *ayat cover seorang artis. Errkkk. Wa artis ke? Konpius jap. Haha.

Sebenarnya aku tak tahu nak cerita apa. Just nak cakap inilah dia kawan yang paling saya sa.. Err, kawan yang paling MESRA. hee. Kan kita dah nak exam, dia selalu nasihat kita suruh belajar rajin-rajin supaya dapat balas jasa ibu bapa. Cehhhh. Dia juga selalu teman kita study sampai pukul dua tiga pagi walaupun dia balik keje lambat dan kene bangun awal sebab nak pergi kerja.

So, here i really wanna say Thanks a lot for being very nice to me. And I just want you to know that u are very important in my life.

Once again THANKS TO YOU ALIFF FARHAN.

Post a Comment