Tuesday, June 28, 2011

1
Apa aku nak buat dengan duit Nuffnang ni?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh:)


Uhuk hukk hukkkk. Batok mengada-ngada jap. Pehhh, berhabuk betol. Belog sapa lah ni. Haa haa semputtt. Anda dalam rancangan manisnya kurma ini.

Okay. Stop merepek. Inilah akibatnya meninggalkan belog terlalu lama. Uwaaaaa. Rindunya kat belog kitewwww. Awak semua rindu tak kat belog comel ni? Err, aku takde baldi nak bagi. Kalau nak muntah pi lari pergi bilik air OK.

Entry hari ni lebih kepada menunjuk-nunjuk dan menayang-nayang hasil Nuffnang yang aku dapat sepanjang bergelar blogger. So, siapa cakap berblogging ni buang maso ekau tengok ni. Walaupon tidaklah mencecah angka ratus jauh sekali ribu dan tidak mungkin ratus ribu tapi den raso sungguh bersyukur eyy. Masih tak cayo. Meyh tengok ni :



Total : RM 63.27 sen. Dah bole buek duit hantaran ni. Eyhhh. Silap. Okay. Berbalik kepada tajuk di atas. Setakat ni aku belum cashout pun lagi duit dari en. Nuffnang ni. Walaupun sebelum ni aku beriyo nak buek macam-macam bila dapat cashout ni, tapi sokarang jadi lain pulak. Aku rasa sayang pun ada nak cashout. Rasa macam nak kumpul biar ada 6000 hengget dalam tu baru aku nak keluarkan. Bole?

Tapi aku takot kalau aku tak tebos duit ni kang burn lak. Ehh, ado ko en Nuffnang kita nak buek cenggitu. Err. Konpius betol la. Haaa haaa sempot. So, sesiapa yang ada cadangan boleh type ON Cadang <Cadangan anda> Hantar ke 34444.

Okay. Sekian saja repekan aku untuk kali ini. Sorry pada korang yang rasa macam " haishh, buang maso den yo baco entry takde faedah mcm ni." Sorry bebanyak ya korang. I will try to improve my writing. Semangat menulis datang kembali. "Fighting ! "

Ohh, sebelom meninggalkan korang dengan perasaan hampa dan kecewa kerana membaca entry yang tidak berfaedah ni, meyh layan entry yang best-best dari blogger yang hebat. Adios.

 http://www.akalemosi.com/2011/06/gaya-perempuan-yang-buat-lelaki-tergila.html

 http://nisamenaip.blogspot.com/2011/06/vdeo-cara-saya-pakai-satin-shawl.html

 http://lonelystarz.blogspot.com/2011/06/koleksi-gambar-rozita-che-wan-seksi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+LuqmanHakim+%28luqman+hakim%29

Post a Comment