Friday, June 17, 2011

2
Hari Yang Membahagiakan

gambar hiasan.

Assalamualaikum semua :)
As you guys can see the title already stated that "Hari Yang Membahagiakan". Apa yang membahagiakan sangat ni? Aku pun kurang pasti. Mungkinkah kerana aku dah pun mendapat tuuuuuttttttt.. Ya, kerana tuttttttttttt lah aku semakin busy kebelakangan ni. Maklumlah hari Isnin sampai Khamis aku ada class. Orang lain semua cuti semester, wa kene pi class. Arghhh. Tensyen. Class 4 jam je sehari. Tapi dengan assignment, quiz, test, presentation, work paper and so on buat aku tak senang duduk. Dan hari khamis petang lepas habis je class aku akan secepatnya meninggalkan UTM yang tercinta. Ingat balik rumah boleh relax. Ohh, no no no. Hari jumaat hingga Ahad aku ada class lagi. Class apa? Classs tuttttttttttt la. Haha. For now, aku tak boleh bagitau lagi aku pergi class apa. Nanti bila aku dah terer aku pi canang satu Malaysia. Haha. Ehhh, tak bagos. Riak namanya tu. Ohh ya. Hari ni entry aku takde perenggan. Saja nak buat biji mata korang juling bila baca entry ni. Grrrr. Kejam tak? Errrr, apa yang aku merepek ni. Aku rasa setakat ni jelah bebelan blogger sampah macam aku buat kali ini. See you again in my next entry okeh. Bubbye.

Post a Comment