Sunday, July 17, 2011

1 Nak kurus atau melicinkan kulit dengan mudah?

Hello guys :)
Okay. Cuba baca title yang panjang berjela tu. Sebenarnya aku dok memerah otak hampir setengah jam fikir nak letak tajuk apa untuk entry kali ini. *sigh.

Sebenarnya entry ni bukan la nak kasi tips kat korang untuk kuruskan badan dan licinkan kulit or whatsoever. Sebabnya aku bukanlah orang yang layak untuk memberi tips bagai ni. Hello berat badan sendiri pun macam anak gajah lepas tu ada hati nak bagi tips pula kan. No no no no no.

gambar hiasan

Sebenarnya  minggu lepas aku ada join satu contest yang bernama "Just Match and Win". Aku join pun saja-saja jelah. Tapi tak disangka, malam semalam aku dapat call dari one of the sponsor dan diberitahu yang aku menang hadiah saguhati. Even saguhati hadiah dia tetap lumayan. Aku mendapat sesi rawatan menguruskan badan secara PERCUMA. Lagi sekali secara percuma. Yuhuuuuu.

Orang tua-tua kata tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa tahu kannnn. Kalau korang yang mengalami masalah berat badan, masalah kulit atau, masalah rambut bolehlah join contest yang dianjurkan oleh Yun Nam Hair Care, London Weight Management & New York Skin Solution ni. Kelik SINI.

Okay lah. Sampai sini dulu. Nak siap-siap pergi London Weight Management. Haha. Harap-haraplah dapat menurunkan berat badan. Sampai ketemu lagi. Bye.

Post a Comment