Friday, July 1, 2011

4
Transformers 3


Assalamualaikum semua :)
Sam tetap comel. awww.

Korang semua dah tengok tak cerita ni ? Cerita apa ? Alah, cerita ni lah Transformers 3 : The dark of the moon. Kalau belum, gi leww tengok reramai. Memang berbaloi lah walaupun tiket dia mahal sikit.

Untuk korang yang belum tengok lagi, meyh sini guwe nak review sikit cerita ni. Hahaha. Okay. Jom start. 

Watak utama iaitu Sam Whitwicky *aww aku suka nama dia. comel* dengan aweks terbaru dia yang hot jugak macam Megan Fox iaitu Carly. Transformers kali ni lebih memaparkan aksi pertarungan antara Autobots dengan Decepticons yang lebih dahsyat. Muncul lagi satu watak robot iaitu Santinel. Mula-mula ingatkan Santinel ni di pihak Autubots. Tapi tetttttttttttt. Tengoklah sendiri ya.

Cerita ni awal-awal macam boring sikit ar sebab dia merepek pasal Neil Armstrong pergi bulan lepas tu jumpa sekumpulan robot yang dah mati. Err, aku tak paham apa motif sebenarnya. Start dari situ aku dah mula mengantok.

Sementara itu, watak Sam masih macam dulu. Sam yang agak clumsy tapi tetap cute sedang mencari pekerjaan. Kesian dia susah nak cari kerja walaupun dari lulusan universiti dan pernah dapat anugerah dari Presiden Obama. LOL. Then, parents dia pula datang membuat si Sam tu bertambah pening kepala.

Untuk cerita ni, aku bagi 4 daripada 5 bintang jewww. Kenapa ? Sebab time ending dia tu aku tertidur. Boleh? Haishhh. Memang spoil ar kan. Cerita dia dah lah lama. Lepas tu dalam panggung tu memang sejuk nak mam***. Kebetulan pula malam sebelum nya aku tidor nak kat pukul 3 pagi. Memang lena ar aku berdengkor dalam panggung tu. Pastu bangon-bangon orang lain semua dah belah dari panggung. Aku dengan muka basi siap terpinga-pinga boleh tanya eyhh, "kenapa semua orang nak balik dah ni?" Incik A kata sebab cerita dah habis lewww. Aku macam what the ****.

So, moral of the story pastikan anda segar dan tidak mengantuk sebelum menonton wayang. Eyhh, korang mesti tak berapa nak faham apa yang aku membebel kat atas tu kan. So, jom tengok ni :




Starring: Shia LaBeouf, Rosie Huntington-Whiteley, Josh Duhamel, Patrick Dempsey
Director: Michael Bay


Okay. That's all for now. Bye.

p/s : bibir si heroin dalam cerita ni macam bibir Kilafairy yang berlakon dalam cerita Karak tu. Kannnnn?


Post a Comment