Friday, February 1, 2013

13 PEPLUM GIVEAWAY DITUTUP

Assalamualaikum semua :)) Mulakan pagi jumaat dan hari pertama di bulan februari ini dengan senyuman. Jadi dengan ini saya mengumumkan "PEPLUM GIEAWAY" secara rasminya ditutup. Alhamdulillah. Pada awalnya penyertaan kurang mendapat sambutan. Namun setelah beberapa hari barulah nampak meriah gieaway ni dengan penyertaan anda semua. Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi turut serta. Walaupun terdapat banyak kekurangan yang ada pada giveaway ni seperti comment box yang tak dijumpai dan saya terlupa nak buat banner (banner yg ada skrg telah dibuat oleh salah seorang peserta).

Tanpa membuang masa saya akan senaraikan kesemua peserta yang join peplum giveaway:

1. Miss Mieza
















13. Fariza



Nampak tak betapa kreatif nya diorang ni. Okay dah konfius nak pilih yang mana.. Jom tolong saya untuk pilih pemenang :) Beri pendapat korang kat comment box ok.. Ohh ya. Comment box saya tersembunyi sikit. Cuba tengok gambar kat bawah ni. 


Itu saja untuk hari ini. Insya Allah saya akan umumkan pemenang pada 3 Februari. Good Luck to all contestant :))

Post a Comment