Thursday, January 27, 2011

2
Justin Bieber vs Maher Zain

Justin beber

Maher Zain

Salam you ollz. Wah. Penat layan SB sampai terlupa yang aku tak update belog lagi hari ni.
Topik : Justin Bieber vs Maher Zain

Aku rasa dua nama ini yang sangat popular dan tak payah lar aku susah susah nak explain siapa depa ni kan. Tanya jew makcik, pakcik, adik, abang, kakak, kakak tiri, kakak angkat, jiran sebelah siapa tak kenal depa berdua ni. Pasti takde kan. Aku berani kerat kuku ler kalau ada yang kata dia tak kenal. *Kerat kuku jew aku berani ! 

Pada siapa yang tak kenal lagi meh aku introduce sikit ikon remaja sekarang ni.

MAHER ZAIN
Nama: Maher Zain
Umur: 28 tahun
Warganegara: Sweden (Keturunan Lubnan)
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Aeronautik
Pekerjaan yang lalu: Penerbit Muzik
Pengalaman bekerja: RedOne: Akon, Lady Gaga, dan lain-lain.
Tajuk Album: Thank You Allah
Jumlah lagu: 13
Tarikh diterbitkan: 1 November 2009
Syarikat Rakaman: Awakening Records 
Laman Facebook (hampir 600,000 peminat): http://www.facebook.com/MaherZain
Video Klip Palestine Will Be Free: http://www.youtube.com/watch?v=foSbqLi6U10
Video Klip The Chosen One: http://www.youtube.com/watch?v=QbICjWI7Vrw


JUSTIN BIEBER

Birth Name

Justin Drew Bieber


Birth Date

March 01, 1994


Birth Place 

London, Ontario, Canada


Height

5' 7"


Nationality

Canadian 
So, soalan aku sekarang ni siapa lagi faymes antara diorang berdua nih?
Tadi aku bukak fan page diorang dan aku compare. 

Justin Bieber punya fan page
19 milli0n okay !

Maher Zain punya fan page
1 million jew?

So, konfem ar justin menang nih? Err,oke lar. Tapi kan aku nak story sikit pasal Justin Bieber ni.
Korang pernah dengar tak pasal freemason? Tak pernah? Pandai pandai ar Google ea. Sebab aku malas nak explain. Yang penting freemason tu adalah sesuatu yang berkait dengan pemujaan Setan ar ! *correct me if i'm wrong !Justin Bieber adalah salah seorang ahli Illuminati yang join freemason nih ! Antara artis barat lain yang dikaitkan dengan  freemason adalah Lady Gaga dan Katy Perry. Korang pernah tengok video klip Katy Perry - California Girl tak? Kalau belom pi tengok kat Youtube sekarang. Video klip tu macam ada something yang tak kene bagi aku. Nampak tak si snoop dog tu dok perhati katy perry dari atas macam dia tuhan. Then Katy Perry sembur dia dengan krim kat tuut dia teros snoop dog tewas. Aku agak musykil dengan video klip ni? Aishhh ! *Kenapa tiba tiba aku cerita pasal Katy Perry lak nih? 

So, back to the story. First time aku dengar lagu Maher Zain aku dah jatoh hati dah. Jatoh hati pada lagu lar. Lagu Insyallah tu aku boleh hafal masa first time aku dengar. Pehhh ! Kalau subject Law boleh buat lagu dah tu Maher Zain pulak nyanyi konpem aku bakal jadi Lawyer. Muahahaha ! Bila tengok orang dia sejuk jew mata memandang. Walaupon dia tak cute macam Justin Bieber tapi dia ada aura tersendiri kot yang buat muka dia nampak tenang. Sapa setuju angkat kening !

Haha ! Kesimpulannya, sebelum nak minat seseorang artis tu kita selidik ar dulu latar belakang dia. *ehh,ni macam nak pilih calon suami pulak ! Bukan apa. Kadang kadang orang barat ni tak pernah lupa untuk sesatkan orang Islam. Diorang guna cara halus melalui artis dan lagu. Aku ada tengok satu video ni kat fb yang lagu baby by justin bieber tu bile di slow motion kan ada makna lain. Iaitu mengajak lebih ramai menjadi ahli illuminati nih. Aku try cari video tu tapi tak jumpa. After aku tengok video tu memang aku tak ar nak nyanyi lagu babi tu. Ehh, silap. Lagu Baby.

Fuhhh. Panjang gak entry aku kali ini kan. Balas dendam ar dah berapa hari tak menaip. Hee :) Semoga yang baik dijadikan tauladan dan yang buruk jadikan sempadan. Ohh, ya ! Happy holiday kengkawan. Bye.

p/s : Insyallah, iman aku takkan tergugat dengan kecomelan kau justin bieber ! *Sambil nyanyi lagu Maher Zain


Post a Comment