Friday, January 28, 2011

4
What's Your Colour Contest

What's Your Colour Contest ?

Cool huh ? Wanna join ? Click HERE !
 Terms & Condition :
  • Mesti ade blog tau !
  • Follow blog AMY and MIRA untuk korang update progress to this contest
  • Buat entry ringkas with title What’s Your Colour Contest
  • Letak banner yang colourful tu kat entry and sidebar korang. Jangan lupe link kan terus ke contest ni !
  • Hantar satu gambar yang paling menarik that related to/with your favourite colour.
    Submit url entry korang tu kat ruangan komen blog AMY (only)
    3 orang pemenang akan dipilih :) (based on the number of contestant, lagi ramai join lagi banyak la hadiah akan diberi ^^)
    Lastly, tag 3 blogger laen and make sure they know about it
Actually aku suka semua warna dalam hidup aku. Tapi colour yang beri aku makna yang bererti adalah :

  • Pink - buat saya nampak sweet



  • Hitam - hitam itu bergaya 



  • Putih - sesuci cintamu



  • me in white and black


    this is colour in my life

    Haha ! Over lak aku taruh gambar sekali tiga. Sorry ya pihak penganjur.
    Satu gambar tak cukup lar nak buktikan warna dalam hidup saya.
    Cehh ! Habislah aku tak menang. Uwaaa :-(


    Closing Date : 31 January 2011
    Hadiah : MISTERI

    Aku tag :

  • cik adda



  • cik fyda



  • cik aisyah



  • Oke. DONE !

    p/s : Jangan Biarkan Hidup Anda Diselubungi MISTERI !

    Post a Comment