Sunday, February 13, 2011

2
Contest : Kami Pose Cumey

Salam everybody.
Sigh* Masih tak dapat nak update belog sangat
sebab esok ada test.
Hope u guyz will wish me luck.
Dah lar tak study sangat ni. Auchhh !

So, hari ni just nak join contest.
Again. Thanx to cik Fatin Farhanah yang telah men'tag' saya.
Walaupun tade contest yang dimenangi setakat ini.
But never mind. Never say give up.

Contest : Kami Pose CUMEY !
Kelik pada banner untuk ke belog penganjur ya..

Nak tengok picture yang aku pertaruhkan?
Ehhh, chop !
Apa kata kita tengok T&C dulu. 
*T&C = Syarat & terma*

1~macam biasa korang kenalah follow blog ni dulu..tp kalau tak nak follow pon takpe..taknak paksa-paksa..tapi susahlah bila update nanti..so,lebih baik followlah
bukti i dah pollow u.

2~taip 1entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog ini!!

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas..

4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
CONTOH:::saya join sebab suka_suki jee...

5~tag contest kepada 4 rakan blogger korang ye..

So, jom usha pic dari cik norfa.

"I join this contest because i love contest very much and this contest looks interesting *because of the prizes $$$"

TAGTAGTAGTAG :

DONE ! seeya.

p/s : saya tak letak banner contest kat sidebar tau sebab saya ada buat tab lain untuk contest.

Post a Comment