Monday, February 14, 2011

2
Saya Menang Contest La

Hey you alls.
Wahh, hari ni saya sangat teruja la.
Tak dapat nak diluahkan dengan kata-kata. *over*
Haha ! Saya menang contest.
Diulangi sekali lagi.
Saya menang contest okay.
Pemenang utama lagi. *riak jap.
Ngeee :) 

Nak tahu contest apa yang cik norfa menang?
cer teka cer teka?
Tak dapat? Alar, ni mesti tak rajin jenguk belog saya.
Merajok la.

Okay2.
Tanpa membuang masa, dengan ini saya mengumumkan bahawa
akhirnya cik norfa telah pun memenangi one of the contest yang dijoin.
CONTEST : SAYA ANAK MAK.. SEIRAS KAN KAMI
Yuhuuuuuuu!! Happy happy.
Haha ! Tak caye? Meh tengok ni.
 fuhhh, berdebar masa mula-mula bukak page ni untuk tahu keputusan.
-------
3
.
.
2
.
.
1
.
.

Jeng jeng jeng !!!

Weee :) Saya menang !!

Mama kata : Tengok, sebab ada muka mama baru boleh menang.
Haha ! Agak ar. Muka mama memang membawa rezeki.

I just wanna say thanx a lot to cik eva kita yang sudi buat contest ini
dan lebih penting cik eva bersama mama nye telah memilih pic ini sebagai Pemenang Utama.
Cewwahhh. Tak lupa juga thanx to mama sebab support me in whatever i'm doing.
*ehh,ni macam dah lari tajuk je. Harap maaf kerana siaran iklan tidak berbayar ini.
Soal hadiah, cik eva masih lagi berahsia dan tidak mahu memberitahu.
Katanye secret. So, i'll be waiting with patience.
Haha ! I love surprising.

Choppppp !
While writing this entry, i've been thinking something.
Sebenarnya dah lama dah dok pikir benda ni.
Actually i'm interested to organise my first contest.
Awwww. Percaya tak saya nak buat contest. Caye lar.
Yela, all this time dah banyak contest yang saya join.
So, i think it's time for me to make my own contest.
Sweet tak ?
Tapi, still in progress. 
Kat sini i nak minta pandangan you all tentang contest apa yang korang nak join.
*Kalau boleh contest yang belum pernah orang lain buat lar.
Siapa setuju? Angkat kening. Haha. Tak tak.
Siapa setuju bagi lar komen yang memberansangkan ya.
Kalau tak ada orang komen, tak ada orang nak join.
So, tak jadi lar buat contest.

Oleh kerana esok tak ada class, maka malam ni nak buat entry banyak-banyak.
Rajin-rajinkan jari anda membuka belog saya.
BYE ~





Post a Comment