Saturday, February 5, 2011

2
Pancing Undi

Salam.
Just a short entry.
Seperti yang korang dah tahu *kalau tak tahu pun buat-buat tahu*
yang aku ada join kontest Pic Paling Awesome.
So, untuk menang contest itu penaja dia buat sistem voting.
Iaitu berdasarkan berapa banyak LIKE di facebook.

pic yang dipertaruhkan

Dan setakat ini undian aku masih rendah.
Antara 62 contestant, i think i am ranking number 10.
Quite far to win.
Sebab penaja akan pilih 3 pic yang tertinggi LIKE saja.
Mood : Down
So,harap bloggers yang baca entry ini sudi sudi lar vote untuk saya..
Ajak sekali adik beradik, sedara mara, jiran tetangga untuk vote sekali.
*eehhh, terOVER pulak. Sorry*

This is how u can vote for me :

Thats all. Senang je kan. 
Aku teringin nak menang.
Sebab sebelum ni dah banyak aku masuk contest.
Tapi masih belum ada rezeki.
Kalau korang tengok kat page aku ada tab contest/GA.
Tapi tak ada tab award pun.
Sob sob sob.

Okay lar. Tu je nak cakap.
Pada korang yang baik hati untuk vote tu, aku nak ucap thanks a lot.
Love you allz. Bye.

Post a Comment