Sunday, February 6, 2011

6
Penghargaan Untuk Semua

Boys and girls.
Korang pernah tak buat buku skrap dulu dulu?
Ala, masa sekolah menengah ke sekolah rendah.
Mesti kene buat buku skrap kan?
Tipu lar kalau korang kata tak pernah.
Aku berani kerat kuku lar siapa cakap dia
tak pernah buat buku skrap.
*Kerat kuku je aku berani okay. Haha*
Dalam buku skrap korang mesti ada page
untuk penghargaan kan?
Cakap lar ya !

Haha.
Bila aku dah start merepek. Okay.
Mood : Terharu
Sebab apa? Cuba teka?
Korang nak tahu tak, ada seorang blogger yang baru aku
kenal sanggup tolong aku.
Tolong apa? Haishhh.
Mula-mula dia tolong aku untuk membolehkan orang komen.
Yeahhhh. Belog aku dah boleh komen.
Walaupun komen tu macam tak normal sikit sebab dia keluar
 kat bawah cherry sebelah title.
Tapi takpe lar. Janji orang boleh komen.

Bukan itu aje.
Blogger ni sanggup tolong promote untuk like contest yang aku masuk.
Ala, korang baca entry bawah ni.
Kan aku ada pancing undi.
Dan blogger ni pun tolong aku memancing sekali.
Haha. Alhamdulillah.
Undi setakat ni dah naik. 
Walaupun belum lagi dapat top 3, tapi aku takkan putus asa.
Sebab dah ramai orang tolong aku.
So,thanx a lot.

Siapa blogger yang aku maksudkan?
Check this out
Ini lar dia belog saya arief.
Thanx a lot for ur kindness.Haha !
Okay. Tak mahu cerita lebih-lebih.
Nanti kene gosip.

Penghargaan saya juga buat my sister,my youngest brother, my mama,
 and my friends especially ruzanna othman coz sudi
tolong promote untuk orang vote.
Thank you guyz.
I really appreciate it.

And last but not least, to all my follower *walaupun tak ramai* thanx ya.
Thanx sebab jadi follower saya.
Semakin hari semakin bertambah.
Dan thanx juga kalau anda sudi undi.
Muahahaha. Tak habis habis promote.
Bosan pulak korang nanti.
Okay2. Tak promote dah. I'm not hoping to win.
Tapi aku ada rasa bersalah sikit.
Sebab ada sesetengah follower yang dah follow saya,
 tapi saya tak dapat follow anda balik.
Kenapa? Bukan sebab aku sombong ya.
 Bukan nye blogger faymes pun nak menyombong kan.
Tapi disebabkan aku tidak dapat menjejaki belog korang.

Sebabnya :
1. Bila aku tekan kat follower, tak ada link untuk pergi kat belog korang.
2. Dan bila korang tinggalkan jejak dekat shoutmix pun, korang tak letak url belog korang.
Contoh macam ini :

To cik aisya dan cik dd, i really being honoured to follow u back.
So, please leave ur belog url in website space.
Contoh macam dalam gambar itu adalah url belog saya which is 

That's all for now.
Tengah nak packing barang barang balik universiti tercinta
sob sob sob.
Jumpa lagi di lain hari. 
Rajin rajin kan lar diri korang untuk mengkomen entry saya.
Heee. Bye you ollz.

p/s : ada request suruh saya cerita tentang zaman muda mudi dulu. OMG ! Saya dah tua ke? Tidakkkkk..


Post a Comment