Saturday, March 12, 2011

8
Jom Heboh

Assalamualaikum guyz.


As you know hari ni dan esok ada JOM HEBOH kat JB. So, tadi bila balik dari kolej setelah dijemput oleh mama ku tersayang adik-adik aku beriya nak singgah JOM HEBOH. At first mama macam agak keberatan la sebab mama dengan abah aku memang tak suka pergi tempat yang ramai orang bersesak-sesak dan tempat yang boleh menghabiskan duit. Tapi disebabkan satu-satunya anak teruna dia yang cengeng menangis tak pasal-pasal, mama pun terpaksa layankan je dan terus memandu kereta dari Skudai sampai la ke Danga Bay.


FYI, aku pun actually tak suka pergi tempat-tempat macam ni. Aku lebih suka pergi tengok Al-Kuliyyah ke. *Eceehhhh,bajet ar* HAHA. Okay, dah pergi JOM HEBOH wajib la snap pic dengan artis kan. Tapi disebabkan tak ramai artis yang turun pagi-pagi, ni jelah yang ado.


1 ) Masa baru sampai



2 ) With Aiman Mentor 5 protege Rahim Maarof



3 ) Akak aku join game GUA TONTON HOT FMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
*kene sebut dalam satu nafas dan paling panjang*


4 ) Time nak balik dan berjaya balik tanpa membeli apa-apa barang kat sana. Terer tak ?


HAHA. Kata bergambar dengan artis tapi takde pun. Tipu-tipu. Okay, sebenarnya artis nak bergambar dengan aku cuma aku je yang tak nak. Lagi satu kalau tengok kenapa pic aku ada satu je ? Tak aci kan. Tapi disebabkan aku sorang je yang pandai snap pic dengan cantik, dan aku jenis yang low profile kan. Sebab tu aku tak suka snap pic sendiri banyak-banyak. Euwwwww. 

That's all cerita untuk JOM HEBOH. Ohh,ya. Sebelum menghabiskan entry kali ni, aku nak minta jasa baik semua kalau boleh klik 'LIKE' pada page Facebook yang baru aku buat. Ada dekat sidebar belah kanan ni. Jumpa lagi di lain hari dan waktu. Bye !

Post a Comment