Sunday, March 6, 2011

3 KAMI BLOGGER AKTIF UTM

Hye you all.
Kali ini entry aku pendek jew. Just nak inform yang Blogger UTM bakal mengadakan first gathering. Awww ! Teruja. Sebab jeles tengok orang lain pergi gathering blogger tapi aku tak dapat join sebab masalah lokasi. So, bila dah ada peluang depan mata takkan nak biarkan ia terlepas ! Eceeeeeehhhhh.

For more information please visit HERE.

Questionnaire :
1. Nama dan Umur : Nur Farhanah Binti Mokthar will be 20 this year.
2. Tempat aktiviti yang menarik kat UTM : errr, oleh kerana baru menjejakkan kaki sebagai first year student at UTM saya kurang pasti la tempat-tempat yang menarik. Balai Cerap je yang saya tahu. Hehe !
3. Lengkapkan slogan : " SAYA RASA BLOGGER UTM harus mengadakan First Gathering ini bagi mengeratkan silaturrahim sesama blogger. Insyallah"

DONE ! Jika anda adalah blogger UTM, jom ler sama-sama kita mengejoinkan diri dengan membuat entry seperti ini sebelum 13 MAC 2011. Okay. Bye !

Post a Comment