Sunday, May 1, 2011

3
Exam owh Exam

photography Pictures, Images and Photos

Mood : FRUST

Hey guyz. Sebenarnya aku jarang untuk meluahkan perasaan di blog ni. Walaupun pada asalnya tujuan aku buat blog ni adalah sebagai salah satu diari untuk aku menulis segala isi hatiku. Tapi entah kenapa aku rasa malu pula nak menulis tentang sesuatu yang boleh dibaca oleh semua orang.

And yess aku masih lagi dalam minggu exam. Tapi semangat aku untuk paper seterusnya macam dah tertinggal di dewan peperiksaan. Semuanya lepas aku jawab dua paper minggu lepas. Ohh, gosh. Soalan untuk those paper cukup untuk buat aku mengeluh hampa. 

Memang aku mengaku yang aku bukanlah orang yang study hard. Mungkin sebab tu aku tak boleh jawab dengan baik. Dan itu membuatkan aku berasa lebih teruk. And the most worst part is my mama mesti akan mesej aku setiap pagi sebelum aku pergi exam and she told me this : "Nana, dah bangun ? Jangan lambat pergi exam ok. Mama doakan Nana boleh buat dengan baik dan dapat A untuk semua paper"

I feel like I'm the most jerk person in the world. And now ada lagi tiga paper. Tapi macam yang aku cakap tadi semangat aku dah luntur. Aku cuma nak sangat exam ni cepat habis. Dan aku harap aku dapat jawab dengan baik. (Please nana. For your mama) 

XOXO

Post a Comment