Thursday, May 26, 2011

0
I miss you so much



Dear,
dah lama I tak jumpa u. Rindu di hati sudah tidak tertanggung rasanya. Kalaulah you tahu how much I miss u. Huhhhhh ( mengeluh panjang). Tapi sekarang I happy. Akhirnya dapat lah I tengok dan tatap you balik. I harap kita takkan berjauhan lagi gara-gara "si dia". "Si dia" yang telah merosakkan segalanya. Si dia yang buat kita tidak dapat berjumpa. Si dia yang bernama VIRUS. haha. Benci tau.

Okay. stop merepek. Korang perasan tak hampir seminggu aku tak update belog. Bagi aku lama lah juga. Semua bermula bila aku sibuk membuka satu website ni yang kononnya boleh mencegah virus. Last-last lappy aku yang kene virus. Padan muka. 

Entry kali ni aku cuma nak cakap yang aku sangat-sangat rindu untuk menulis kat belog ni. Lebih-lebih lagi bila dapat BE dari en Nuffnang lagi. Tapi en Nuff ni selalu bagi aku BE time aku busy yang amat. Ya, aku sangat busy sekarang ni (sangat). Kalah PM yang tengah fikir nak kekalkan harga RON 95. Ceytt, apa daa. Tapi thanks a lot mr. nuffnang.

Okay. Sampai sini dulu. Bye.

Post a Comment