Saturday, May 7, 2011

3
Special MAY


Assalamualaikum.
Sedar tak sedar dah seminggu kita berada di bulan MAY. Bulan yang sangat penting dan istimewa bagi aku. Apa yang special sangat bulan MAY ni? Ni yang den nak story hari ni. 

Korang perasan atau tak, bulan MAY ni banyak sangat cuti umum. Hah, tak percaya? Ini list cuti umum di bulan MAY :


1 MAY - LABOUR'S DAY
16 MAY - TEACHER'S DAY
WEEKS 2 IN MAY - MOTHER'S DAY

See. Banyak kan cuti di bulan MAY. *ehh,mother's day cuti umum ke?  Bukan itu saja. Bulan MAY juga merupakan bulan di mana aku bakal menyambut hari tua. Dan pada May tahun lepas, aku telah mengenali seseorang yang mungkin bakal bertakhta di hati aku buat seumur hidup. Jadi MAY tahun ni sangat special bagi aku.

sekuntum mawar merah khas untuk semua orang tersayang di sekelilingku

p/s : I LOVE U MAMA

Post a Comment