Sunday, June 5, 2011

3
Bahang Maharaja Lawak

Sedar tak sedar rancangan kegemaran ramai iaitu Maharaja Lawak semakin hampir ke penghujungnya. But this is the first time aku update pasal Maharaja Lawak ni. Sebenarnya kat rumah den ni takde Astro. Sadis kan. So, setiap minggu aku tengok kat youtube je ler.

Since dah tertengok first week punya, ketagihan untuk menonton Maharaja Lawak ni berjangkit-jangkit sampai lah di minggu yang ke sepuluh ni. Seperti yang dijangka 4 peserta kegemaran ramai iaitu Jozan, Nabil, Sepah dan Jambu masih lagi bertahan untuk merangkul gelaran juara antara juara. Fuhhh. Kalau ditanya siapa peserta faveret aku antara empat-empat ni memang susah la nak jawab. Sebab empat-empat aku suka.

Kat sini aku nak sertakan video-video kegemaran aku daripada Jozan, Nabil, Sepah, dan Jambu.

Jozan


Jambu



Nabil


Sepah

For me, every contestant have their own strength and weakness. Tapi aku agak kecewa dengan Nabil sebab since dia buat lawak stand alone dia macam kurang menyerlah. Aku paling suka lawak stand alone dia masa kat Raja Lawak first-first dulu. Yang mana? Alah, yang ni lah :



That's all from me. Tak sabar nak tunggu Maharaja Lawak datang JB 17 Jun ni. Wee. Jangan jeles. Bye.

Post a Comment