Friday, June 10, 2011

0
Belog Yang Semakin Membosankan

30176430_large
Assalamualaikum to my beloved readers ;)
This is just a short entry disebabkan ketidakmampuan jari ini untuk terus menaip. Fuhhhh, ayat yang sangat jarang digunakan. Kenapa? Mengapa? Ohh, jari saya hampir putus setelah terkepit pintu kereta :(

Tragis kannnnn.

Okay. Tapi bukan itu yang aku nak ceritakan. Kalau aku cerita pon korang bukan simpati kan. hee. Tapi aku cuma nak buat pengakuan iaitu belog Anak Incik Mokthar semakin hari semakin membosankan. *elehhh, memang seblum-sebelum ni dah memang bosan kan?

So, to all my follower I'm really sorry. Aku tahu aku hanyalah blogger sampah. Tiada entry berguna pernah dihasilkan. Kalau nak unfollow aku, silakan. Tapi kalau boleh jangan lah. Errrrr. Okay. Tu je nak bilang korang. Bye.

p/s : Jagalah jari anda semasa menutup pintu kereta

Post a Comment