Friday, July 22, 2011

1 Harry Porter & The Deathly Hallow *part 2



Assalamualaikum and hello guys :)
ahokkk. ahokkk. ahokkk. haaa. Dah nak seminggu aku batuk-batuk. Tensyen. Bila batok, perut pon sakit. Err, korang faham kan macam mana batok dengan sakit perut berkaitan? Kalau tak paham pun buat-buat paham jelah ya. Bukan setakat sakit perut. Suara pon dah macam Ramli Sarip ni. Demmm.

Okay. Entry ni bukanlah nak cerita keadaan diri yang kononnya tengah kritikal tapi sempat lagi pergi tengok wayang. Kannn. Dan cerita yang aku nak story kat korang ni pon aku rasa semua orang dah tengok kot. Aku je yang lambat. *sebab saya kan sakit. errrrrr.

Harry Porter & the Deathly Hallow part 2 adalah siri Harry Porter yang terakhir. And untuk peminat-peminat cerita ni korang mesti takkan lepaskan peluang untuk menonton siri terakhir ni kan. Cerita Harry Porter kali ni pada aku okay lah. Lebih simple dan mudah difahami. Berbanding siri-siri yang lepas. Besides aku tak pernah baca novel dia. So, just pergi tengok je. Memang susah nak paham dong. Harussss.

Apa yang aku suka dalam cerita ni adalah ending dia. Awwww. Comel. Nak tau apa yang comel gi tengok sendiri. Okay. Sekarang ni aku tak sabar nak tunggu cerita Twilight : breaking dawn pula. Sebab before tayangan cerita Harry Porter ni ada iklan cerita Twilight. Bella dengan Edward dah nak kahwin. Lepas tu Jacob pula nak mengamuk. Mesti best kan. Tak sabar. Wuwuwuwu.


Siapa nak download Harry Porter boleh kelik SINI. That's all for today. Until then. Seeya :)

Post a Comment