Sunday, September 25, 2011

0 Online Shopping

Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh ^^

♚angelmallari♚

Cecilia

Kalau korang perasan kan blog ni dah lama terabai, terbiar, dan teranak tirikan hampir sekian lama. Ada ke yang perasan? Ke aku sorang je yang perasaan.

Okay. Lupakan soal itu. Berbalik kepada topik sebenar, aku nak tanya kat korang especially for girls. Siapa yang tak suka SHOPPING? Ada? Cer angkat tangan sikit. ecehhhh. Tipu lah kalau korang kata langsung tiada nafsu untuk bershopping kannnnn.

So, shopping itu adalah keutamaan. Aku wajib beli baju dan shawl at least sebulan sekali. At least !! Tapi disebabkan keterlampauan kesibukan yang mengalahkan PM Amerika, maka waktu untuk keluar ke shopping mall itu sangat lah LIMITED. 

Jadi apa yang kita perlu buat bila hati meronta-ronta nak beli baju baru sedangkan nak pergi shopping mall takde transport dan sebagainya? Jawapanya : Online Shopping lah!!

Tapi, sebelum tu.. Kita as a consumer and student, mencari barang yang termurah itu wajib! So, kat sini aku nak suggest kan beberapa website online shopping yang affordable.

* For dress and blouses : Karen Beautyfashion

i've bought this yang colour pink

For your info, cara pembelian kat website ni sangat lah mudah dan simple. Tak perlu nak isi form segala. Tak perlu nak hafal nombor kod or whatsoever. Just comment kat pic. And the owner will send u a private message. And u reply your phone number, address and name. And that's it. Tinggal pergi bank untuk bank in duit and bole duduk kat rumah pangkah kalendar tunggu order sampai. Simple kan. Dan yang paling best, baju dia very comfortable and berkualiti.

* For acssesory : Aksesori Mak Enon

adore this type of long necklace

Untuk korang yang suka aksesori-aksesori seperti necklace, bracelet, ring and so on, boleh lah check-it-out website ini sebab aksesori dia murah-murah dan cantik-cantik. # rambang mata.

* For shawls, hijab & hoodies : Cala Qisya


I love to see their style of wearing hijab. They are really fashionista to me. And their style inspired me. Haha. 

Okay. I think that's enough for today. Walaupun dalam hati meronta-ronta nak cerita macam-macam kat belog ni seperti # perkahwinan memey-norman, #kisah diana amir bertudung lepas mimpi kiamat.
Ehhh? Dah macam belog Beautifulnara pula nanti kan. 

So, its better to end it here. Esok-esok tak dapat online dah. Kolej punya wifi macam siput. Bye korang. *silalah rindu saya ya.

p/s : Terima kasih kerana sudi membaca.

Post a Comment