Saturday, October 8, 2011

4 Nuffnang dan Blog Anak Incik Mokthar

Assalammualaikum^_^
Yuuhuuuu. Setelah sekian lama tidak menjejakkan kaki ke dunia blog, akhirnya terdetik juga hati untuk menulis hari ini. So, hari ini merupakan hari yang sangat penting kerana sekali lagi aku telah me-renovate blog Anak Incik Mokthar yang serba kekurangan ni. eycehhhh.

Untuk design kali ini, temanya ialah :  all is about simple. And all is done by myself. Actually, aku cuma tukar background dengan header je ponnn. Tapi still rasa macam happy tak ingat dunia kan. auchhh.

So, you guys mesti wonder kan kenapa tetiba je jadi rajin nak edit blog lah sedangkan blog ni dah semakin luput dimamah usia. err.

Nak tau jawapannya? Cer teka cer teka? Takpelah. Aku bagitau jelah jawapannya. Memandangkan kat title pun aku dah bagitau awal-awal kan. It's all because of nuffnang. Hampir sebulan aku menunggu. Akhirnya, this is it. Penat lelah selama hampir setahun terbayar juga.


hee. See my name. See my name. Tak tipu kan. Walaupun amount dia tak lah seberapa, tak sampai pun tahap 4 angka macam blogger lain *ayat klishe* tapi aku tetap bersyukur sangat-sangat. 

Zaman sekarang ni bukan senang nak dapat duit. Dan kepada blogger-blogger baru, jangan cepat berputus asa ya. Cheques ni aku dapat setelah hampir setahun bersama nuffnang. Tiada jalan singkat untuk jadi senang pun dalam dunia ni.

Aku rasa sampai sini dululah bebelan untuk kali ini. Ohh, sem ni lect semua sangat lah hyper active sampai tak senang duduk kalau tak bagi kitorang tugasan. So, got to go for now. Hope to see you guys again. Thanks for reading.

Before that, nak minta tolong sikit boleh? Tolong votes for me. Tak susah pun. Steps dia :
1st LIKE : https://www.facebook.com/al.shawls
2nd LIKE: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=163152927104722&set=a.158497634236918.41069.120931754660173&type=1&theater

Bye..

Post a Comment