Sunday, August 12, 2012

0 Kad Raya

Salam Ramadhan semua =)
Dam dam dum bunyi mercun. Feeuuwww. Lagi seminggu je nak raya. Macam tak percaya pun ada. Macam mana persiapan raya korang.? Dah beli baju raya, kasut raya, kuih raya dan semua berkaitan dengan raya lah.?


Okay, di kesempatan ini aku dengan rasa rendah dirinya nak minta maaf banyak-banyak andai kata penulisan aku kat blog ni pernah menyakitkan hati sesiapa. Haa, kat atas tu aku dah attach kad raya untuk semua blogger yang menyambut hari raya. Itu ajelah yang mampu. Nak bagi kad raya yang pos tu leceh. Aku pun dah lama tak dapat kad raya yang boleh gantung-gantung dekat rumah tu. Tapi aku tetap nak gantung kad raya. Jadi cara terbaik ialah buat macam ini:


Hehe. Selamat mencuba dan Selamat Hari Raya semua. =)

p/s: Forever Alone

Post a Comment