Tuesday, January 4, 2011

0 Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru

Assalamualaikum semua !
( tak jawab dosa )
Haha ! Hari ni macam biasa lar. Balik jew dari class teros hadap lappy. Bukak belog and blogwalking.
* wink ! Nak hilangkan stress kejap pasal baru second day masok class dah ada workgroup. Auchhh !

Oke.Sekarang bukan nak citer pasal stress. Tadi time aku tengah berjalan jalan di belog, aku terjumpa title nih dari page cik coklat. So, macam interesting kan. Aku pon dengan tanpa segan silu nye menerjah belog ini. After read about it, aku pon dah faham ar. Yang Bloglist ni memang untuk blogger baru. Syarat syarat dia "follower anda mestilah kurang dari 300 orang dan anda adalah seorang yang tidak sombong serta meminati dunia blogger" ! So, aku pon rasa macam layak jew nak join. Cehhh ! Benda ni tujuannye untuk meningkatkan bilangan follower. Betol kew? Mana aku taw. Tapi aku try jelah. Mudah mudahan betol. Amin !

Jom tengok logo dia. Comel !
klik pada gambar untuk terus ke page ahsfantasy24.com

Before i forgot, aku nak ucapkan terima kasih awal awal sebab sudi buat bloglist untuk blogger baru cam aku nih. Arigato gozaimas. Hah ! Korang yang rasa rasa diri korang tuh blogger baru jugak jangan segan silu ya untuk join. Jom sama sama tambah bilangan followers.

Last but not least aku kene tag kat 3 orang rakan seperjuangan :
* cik adda
* cik fyda
* cik aisyah

DONE!

 
p/s : Bilangan follower saya usah kata 300. 30 orang pon tak sampai. Sob sob !


Post a Comment