Wednesday, January 5, 2011

2 Hantu Kak Limah Balik Rumah

Yuhuuu.
Assalamualaikum semua.
Feuwww ! Penat giler ow. Tadi pagi ada class sampai pukul 12. Then habis class my incik A ajak jalan jalan sebab dia off day. So, terasa nak tengok muvie kan. Teros aku cakap yes. Jom jalan jalan.


Cupcake comel dari season !

Kegilaan kami !



So,back to the story. Time nak beli tiket tuh kitorang cam fight sikit ar. Sebab dia nak tengok citer hantu. Dan aku yang sah sah penakot nih semahu mahunya nak tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH. *Sambil hentak hentak kaki. Akhirnya ! Aku menang lar. Haha ! Cian dia kene mengalah. Takpe takpe. Citer hantu awak beli dvd jew ea.



So, lepas tengok citer nih aku n incik A pun buat conclusion yang citer nih tak lar best sangat. Wah ! wah ! wah ! Suka hati jew mengkritik ea. Kalau terer buat ar filem sendiri. Tak gitu ? Haha ! Tapi betol ar. Habis aku mengantuk jew dalam panggung tuh. Cer citer? *Tagline citer nih.

After that, aku kene teman dia window shopping. Dia nak cari cd game. *Umur jew dah tua tapi perangai macam budak budak suka main game. Aku pon sempat usha psp yang cute kat kedai game tuh. Cuba tengok nih.

Comel kan?? Haha !

Thats all for today. Thanx incik A belanja saya tengok muvie. Lain kali belanja lagi oke. Bye ~

 

Post a Comment