Thursday, January 6, 2011

3 Review Belog Cik Bulat

Hey korang !
Perasan tak tiap hari aku update belog?
Haha ! Biasa ar. Blogger baru kene rajin update kan. Baru orang tahu tentang belog kita.
Hari nih aku nak buat review tentang belog cik bulat. What ? Ko nak review belog orang. Belog sendiri pun takde follower. Kannn? Haha ! Tapi aku tak kesah. Nak jugak buat review nih. Sape cik bulat ? Jom terjah !


Hah. Cantik tak? Ni baru header. Jom tengok lagi.


Wee !  Suka sangat button dia.
Tak rugi ar walking kt blog cik bulat nih. Memang cute plus very informative sebab cik bulat nih menyediakan tutorial untuk blogger baru macam aku. Contohnya cara untuk halang right click. Best !
Dan.. dan.. Cik Bulat sebenarnya tengah menjalankan 2 misi penting iaitu :

1) Menjual kamera beliau yang berwarna pink dan sangat comel oke ! Tak caye? tengok nih .



RM 350 jew ? Sumpah kalau aku ada duit sekarang jugak aku beli. Hehe ! So, sape sape yang minat bule ar beli kamera ni dari cik bulat sementara masih ada. Oke mission kedua cik bulat adalah

2) Menambah bilangan follower beliau



So, sape sape yang nak jadi follower cik bulat boleh kelik SINI . Oke semua ! Sampai sini dulu jew untuk hari ni. Jumpa lagi. Bye.

p/s : Aku pelik dengan cik bulat ni. Aku tengok dia selim melim jew. Aku ni yang bulat sebenarnya ! Haha !

Post a Comment