Thursday, March 10, 2011

6
Buffered Earning Yang Pertama

Assalamualaikum semua.
*Tak jawab dosa*


Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
Mood : happy dan santai


Setelah seminggu berhempas pulas, bersengkang mata, ber.. ber.. bermacam-macam ber lagi la yang sama waktu dengannya. Semua gara-gara test. Dua paper dalam satu minggu. *Elehhhh. Baru dua paper dah kecoh. Kito bakor jew* Sorry, ada iklan jap.

Ohh,ya. Cakap pasal iklan kan, aku nak bagitahu ni. Korang ada nampak apa-apa perubahan tak kat belog aku ? Tak nampak. Haihhh. Tak lama ler tu. Opppss.. Gurau jek. Okay. Aku bagitahu jelah. Belog aku dah ada macam-macam iklan tau. Iklan DIGI, ERA, MAS,  & CELCOM . Tu yang aku perasan la. Kalau sebelum ni asyik-asyik iklan MILK-A-DEAL. Haha ! Cam tak bersyukur je.




Kalau sebelum ni aku asyik merungut je bila nak dapat BE ? Bila nak dapat BE ? Haha ! Macam budak budak mintak air kotak doremon. Macam tu ler aku. Lepas tu bila ramai orang nasihat supaya aku sabar, aku pun macam : Okay. saya sabar. takpelah. Tak harap pun dapat BE *ecehhhh* Tapi alih-alih aku check Nuffnang itu hari, tengok dah dapat BE. Terus jerit hippp hipppp hoooraayy ! Yabedaaaaabeduuuuuu.
Haha ! Sekarang aku dah tahu dah. Kunci untuk mendapat BE adalah kesabaran.






Last but not least, Thank You to all of you visitor because without you I will never get a chance to get BE and Thanks to NUFFNANG :)

Post a Comment