Thursday, March 31, 2011

5
Sucker Punch !! Rugi tak tengok

gambar dicuri dari pakcik Google.

Assalamualaikum semua.
How are you doing guyz. Fuhhh. Macam biasa hari Rabu adalah hari outing bagi aku untuk melepaskan segala kekusutan fikiran. Err. So, pada Rabu kali ni masa aku telah dihabiskan dengan berfoya-foya di panggung wayang City Square bagi menonton filem Sucker Punch. 

At first, aku takdelah teruja nak tengok cerita ni. *Tak eksaited macam time nak tengok merong mahawangsa! Tapi bila start je cerita ni, aku terus macam wah ! Ternganga aku selama beberapa minit. Opening dia memang best. Sesuai la dengan jiwa muda remajaku. Errr, geli pula aku tulis macam tu. Bila masuk part heroin dia berimaginasi macam dalam game lagi ar aku terover eksaited. Gempak weyh cerita ni. Tak percaya meyh tengok promo ini.


Even ending dia aku tak berapa nak faham tapi overall jalan cerita dia memang menarik. So, bagi korang yang belum tengok cerita ni, meyh pakat ramai-ramai pergi tengok. Kalau tak nak pun takpe. Tak paksa. Tapi kalau korang dah tengok boleh la cerita ending dia kat aku. Okay. That's all for now. Got to go. Bye.

Post a Comment