Thursday, May 12, 2011

2
"Giveaway Gelimat Gegurl Gosh"

klik pada banner untuk ke belog penganjur

Assalamualaikum semua. Kali ni aku nak join satu lagi GA yang diberi nama "Giveaway Gelimat Gegurl Gosh"  Haha. Unik kan nama GA ni. Nak tahu erti di sebalik tajuk GA ni boleh lawati Belog Cik Faghah Dafghi.

Mengenai belog Cik Faghah Dafghi ni, belog dia very nice dengan layout kulit harimau bintang *rawwwrr.Sangat kemas sebab widget pun tak banyak, I love her blog's header. Cantik macam tuan punya badan. And what i love the most is tutorial shawl dia. Sangat sempoi. Ehh, terbanyak pula puji. Hee.

Kenapa aku tertarik untuk join GA ni, the first reason is penganjur sendiri yang jemput *terharu. Second reason is, nama GA ni sangat unik dan membuatkan aku tertarik menarik kau memang debommm. And third reason is u can choose your own hadiah. Bukan satu tetapi dua. Camana? Tertarik tak ?
Merujuk kamus dewan edisi 2018 , aku rasa maksud GELIMAT tu ialah Geli yang teramat kepada minyak gamat mahupun mat-mat yang suka makan ketupat.
Haha. Seriously aku tak pandai buat slogan. So sorry. Okay, sekarang aku nak tag kat cik adda, cik fyda & cik mimie.

And now is the best part. Acara memilih hadiah. *wink wink. I would like to choose GGGG 02 & GGGG 04. Okay done. Sesiapa yang tak ditag tapi masih nak join boleh je. But hurry up. GA ni hanya berlangsung selama 2 minggu bermula 10 May.

TataTitiTutuTataTitiTutuTataTitiTutu.

Post a Comment